ניתוק קודניות לרכב

ניתוק קודניות לרכב

ניתוק קודניות לרכב מתבצע על ידי מנעולן מוסמך כי מדובר על מרכיב רגיש ובעל חשיבות גדולה עבור מערכת המיגון של הרכב. קודנית משמשת לנעילת הרכב והיא מונעת מצב שבו ניתן יהיה להניע אותו ללא הזנת קוד מתאים.

כיצד פועלת קודנית לרכב?

הקודנית אחראית על תקשורת בין לוח המקשים ומחשב הרכב והיא גם מסוגלת להשבית את מערכת הזרקת הדלק. כתוצאה מכך, קודנית למעשה משפרת את רמת המיגון הבסיסית של הרכב ויכולה להגן על בעליו מפני גניבות. הבעיה היא שהקודנית עלולה להתקלקל ואז גם הזנת הקוד הנכון לא תמנע את הנעילה.

מתי מנתקים את הקודנית?

מומלץ להזמין מנעולן מיד כאשר מופיעות תקלות בהפעלת קודנית לרכב הפרטי. המנעולן יידע לזהות את אופי הבעיה, ימליץ על שירות תיקונים מתאים ויחסוך הוצאות מיותרות בעתיד. כמו כן, אפשר להתייעץ עם המנעולן לגבי הצורך בניתוק קודניות לרכב חדש או בהחלפת הקודנית הקיימת במערכת מיגון משוכללת יותר.

האחריות על ניתוק קודניות

מנעולן אמין שעובד באישור משטרת ישראל ייקח אחריות מלאה על שירות מהסוג של ניתוק קודניות לרכב. האחריות באה לידי ביטוי בעמידה לרשות הלקוח בכל מקרה של תקלה נוספת, בהתייצבות לתיקון קודניות בהתראה קצרה ובהתחייבות לשירות מהיר בכל רחבי הארץ. כמו כן, רצוי להזמין מראש מנעולן עם המלצות.

פותרים לך את כל בעיות המיגון

חברת המפתח מספקת פתרונות נעילה לרכב ולבית ומתמחה גם בניתוק קודניות לרכב. אנו נעמיד לרשותך צוות מנוסה עם ציוד משוכלל בהתראה קצרה, נסביר לך על המשמעות של ניתוק קודניות לרכב ונגבה מחיר הוגן לפי המקובל בענף. ביכולתך להשאיר פרטים באתר או ליצור איתנו קשר כבר עכשיו במספר הטלפון 050-754-7111 – נציגינו ישמחו לעמוד לשירותך!

צרו עמנו קשר כבר עכשיו, תארו לנו את הבעיה ואת סוג הרכב שלכם, ואת כל השאר – השאירו לנו.