שחזור ושכפול מפתחות לרכב – עד לבית הלקוח 24/7

שחזור מפתחות לרכב
שחזור ושכפול מפתחות לרכב

אבדו לכם המפתחות לרכב?

אם אינכם מוצאים את המפתחות שלכם לרכב או שאתם יודעים היכן שכחתם אותם ותוכלו לחזור אל אותו מקום רק בשלב מאוחר יותר של החודש, השנה או בכלל לא, הצעד הראשון אותו אתם צריכים לעשות הוא לבחור מנעולן מקצועי ומוסמך שיכול לשכפל לכם את המפתחות לרכב.

כאן חשוב מאוד לבחור במנעולן שמשתמש בציוד המתקדם ביותר, יכול להציג בפניכם אישור שהוא אכן מנעולן (לא כדאי לשלם לחובבן ולגלות מיידית או תוך פרק זמן קצר) ובעל מקצוע בעל מוניטין בתחום וניסיון רב.

תמיד חשוב לבחור בטוב ביותר גם אם מדובר במחיר קצת יותר גבוה. יש לקחת בחשבון שהתוצאה הסופית היא זו שמשנה.

שחזור מפתחות לרכב

ברכבים כיום יש אימובילייזר. כלומר, סוג של מיגון אלקטרוני. כיוון שכיום חברות ביטוח רבות דורשות מיגון מסוג זה גם ברכבים בעלי שנתון ישן יותר (שחלק מתהליך הייצור שלהם לא כלל רכיב זה), ניתן לומר שרוב הרכבים בישראל כולל רכיב מיגון זה, אם כרכיב פנימי מובנה ואם כרכיב חיצוני שסופח לרכב.

המטרה העיקרית של רכיב זה היא מניעת גניבה של הרכב.

מערכת אלחוטית אלקטרונית זו כוללת מפתח התנעה (בתוכו יש שבב אלקטרוני) ויחידת קליטה במחשב הרכב. (מקושר למנוע).

כיוון שמדובר במערכת מורכבת שדורשת שיתוף פעולה על מנת לאפשר גישה לנסיעה ברכב, חשוב לפנות אל חברה שמציעה שירותים מתקדמים של שכפול מפתחות / שחזור מפתחות לרכב.

חברה זו תמיד תעסיק מנעולנים מומחים בתחום ותהיה בעלת ציוד מתקדם שמאפשר שכפול מפתחות לרכב מסוג אימובילייזר, איפוס וקידוד מחדש של אימובילייזר ועוד.

נטרול אזעקות וקודנים לרכב – שחזור ושכפול מפתחות לרכב

אימובילייזר הוא מנגנון מיגון אלקטרוני אשר בדרך כלל מגיע כמרכיב סטנדרטי בכל רכב חדש בן זמננו.

במכוניות מדגמים ישנים ללא אימובילייזר מובנה, ניתן להוסיף מערכת אימובילייזר חיצונית, אם כי במקרה זה יעילות המערכת כמונעת גנבה תהיה פחותה.

מערכת האימובילייזר היא מערכת אלחוטית הכוללת שני מרכיבים עיקריים. מפתח התנעה הכולל שבב אלקטרוני מובנה, ויחידת קליטה המותקנת במחשב ניהול המנוע.

כאשר מפתח הרכב מוכנס לחריץ ההתנעה, השבב האלקטרוני שבמפתח ההתנעה שולח אות אלחוטי מוצפן למקלט האימובילייזר שבמחשב ניהול המנוע.

עם קבלת האות המוצפן, המקלט מאפשר חידוש הפעלת מערכת הזרקת הדלק ברכב. עם הוצאת המפתח ממקומו, האות האלחוטי שנשלח למקלט נפסק ומערכת הזרקת הדלק נכנסת למצב מושבת.

אנו בלביא מנעולים מציעים שירות התקנת אימובילייזר לרכבכם, שכפול מפתח אימובילייזר ותיקון אימובילייזר לרכב.

ברשותנו ציוד מתקדם המאפשר איפוס מפתח אימובילייזר וקידודו מחדש במקרה שבו אבד המפתח.

אימובילייזר זה הפתרון המושלם למנוע את גניבת רכבכם.

שכפול / שחזור מפתחות לכל הרכבים * שיפוץ ותיקון סיווץ לרכב * תיקון שלטים לרכב * שרות בפריסה ארצית 24/7