שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב 24/7 בשרות ארצי

אבדו לכם המפתחות לרכב? צריכים שכפול מפתחות לרכבים בדחיפות? אל דאגה! בחיוג לנציגינו הממתינים לשיחתך נוכל לשלוח לך ניידת שרות עם מנעולן מוסמך ולבצע שכפול מפתחות לרכב גם בתנאי שטח. המומחים של “לביא מנעולים" זמינים עבורך מסביב לשעון, בפריסה ארצית ועם התחייבות לשביעות רצון מלאה!

קנית רכב משומש? לא כדאי לחכות עד שהמפתח הבודד שקיבלת ילך לאיבוד. חברת לביא מנעולים גאה להעמיד לרשותכם את צוות המומחים שלנו – עם שירות מהיר ויעיל של שכפול מפתח לרכב אנחנו מסוגלים לשלוח עד לבית או למשרד שלך את הצוות המוביל שעובד באישור משטרת ישראל ומזמינים אותך לתאם מולנו כבר עכשיו

שכפול מפתחות רכב בבית הלקוח

שירותי שכפול מפתחות לרכב מיועדים לבעלי כל סוגי הרכבים. התועלת המיידית עבורך היא כמובן מניעת תלות במפתח בודד וקבלת צרור חלופי גם לבני משפחה, בני זוג, שכנים, קולגות או חברים.

בנוסף, מומלץ לשכפל מפתחות בשגרה ולא לחכות לשעת חירום!

סימנים שמעידים על הצורך בשכפול מפתחות לרכב

הבלאי של מפתחות רכב עשוי לבוא לידי ביטוי במספר סימנים מקדימים. ראשית, אפשר לזהות את הצורך בשכפול מפתחות לרכב כאשר הצרור הקיים כבר לא פותח את הדלת.

זה קורה ברכבים ישנים בגלל שחיקה מואצת של המנעול ועלול להופיע בדגמים חדשים בשל שימוש לא נכון במפתח. שנית, שכפול מפתח לרכב נועד למקרים שבהם הצרור החלופי הולך לאיבוד, נופל למים או ניזוק.

במקרים כאלה עלול בעל הרכב למצוא את עצמו בלי אפשרות לפתוח את הדלתות ועליו למהר ולהזמין שירותי שיכפול מאנשי מקצוע אמינים.

להזמנות שרות שכפול מפתחות לרכבים בבית הלקוח 24/7 חייגו 050-9119122

באישור משטרת ישראל – שרות אמין ומקצועי 

שכפול מפתחות לרכב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שכפול מפתח לרכב