שכפול שלטים לשערים

שכפול שלטים לשערים

שערים חשמליים הם נכון להיום פתרון מיגון מוביל שיכול להתאים לבתים פרטיים, משרדים, חנויות, שטחי מסחר ומקומות ציבוריים. הפעלת השערים מתבצעת עם שלט ייעודי שאותו ניתן לשכפל באמצעות שירותי מנעולן. התפקיד של מנעולן הוא למצוא את הקידוד הנכון עבור השלט ולשכפל אותו על פי הוראות היצרן. כמו כן, מנעולן מנוסה מעניק אחריות על שירותי שכפול שלטים לשערים חשמליים ועומד לרשותך כלקוח בכל מקרה של הופעת תקלות נוספות.

יתרונות של שכפול שלטים לשערים

יש כמה יתרונות שמסבירים היטב למה כדאי לתאם שירותי שכפול שלטים לשערים ממנעולן מוסמך. ראשית, השכפול מונע מראש מצב שבו אובדן מפתחות פוגע ביכולת לפתוח או לסגור את השער. שכפול מפתחות לשערים חשמליים הוא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת והוא מתאים ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי. שנית, ניתן לשכפל שלטים למספר עובדים שמשתמשים באותו שער או לכמה בעלי רכבים בתוך המשפחה. במקרים כאלה השכפול הוא השקעה משתלמת שמשפרת את איכות החיים ואת אופן השימוש בשער.

שכפול שלטים לשערים

בחירת שירותי שכפול שלטים לשערים

רצוי להזמין שירותי שכפול שלטים לשערים ממנעולן מוסמך בלבד. כדאי לתת עדיפות למנעולן שעובד באישור משטרת ישראל ולשאול אותו על פרויקטים קודמים, על מספר שנות ניסיון ועל לקוחות שיכולים להמליץ עליו. כמו כן, יש לוודא שהמנעולן מכיר את סוג השער החשמלי ויודע איך לשכפל עבורו את השלט המתאים. חלק מהחברות מציעות את השירות מסביב לשעון ויכולות להתייצב לרשותך במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

המנעולן שיפתח לך דלת לשער

חברת לביא מנעולים תשמח להעמיד לרשותך צוות אמין ומקצועי עם ציוד משוכלל שמספק פתרונות לשחזור ושכפול מפתחות ושלטים לשערים חשמליים. אנו מציעים את השירות בפריסה ארצית ומתחייבים לבצע עבורך שכפול שלטים לשערים ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עמנו קשר כבר עכשיו, תארו לנו את הבעיה ואת סוג הרכב שלכם, ואת כל השאר – השאירו לנו.