שיכפול שלטים לרכב

שכפול שלטים לרכב – בבית הלקוח

לביא מנעולים מציעה מגוון שירותים מתקדמים בתחום המנעולנות ובניהם גם שיכפול שלטים לרכב ושלטים לרכבים ולשערים.

בעזרת שירותיה תוכלו לקבל מענה זמין בכל אזור בו אתם נמצאים ובכל שעה ביום. החברה מציעה שירותי SOS 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ופועלת באישור המשטרה.

על מנת להקל עליכם וכדי למנוע עוגמת נפש מקפידה החברה על מתן שירותים ישירות עד לבית הלקוח על מנת שתוכלו לקבל שירות זריז ולהמשיך במהרה אל שגרת חייכם.

מתי עולה הצורך בשכפול שלטים לרכב?

בעולם המודרני כמעט כבר אין אדם אשר אינו נעזר בכלי רכב על מנת להגיע ממקום למקום או כדי לבצע מטלות יומיומיות שונות כמו קניות בסופר או איסוף הילדים מבית הספר או הגן.

אי לכך, כאשר מפתח אובד או נגנב אין ספק כי מדובר במצב לא נעים ואף יותר מכך, אובדן המפתח מוביל להשבתה שלכם לעיתים כליל.

בעזרת שירותי שיכפול שלטים לרכב ושלטים אתם יכולים למנוע ולהימנע מכאלו מקרים היות ויהיה לכם מפתח או שלט רזרבי בעזרתם תוכלו להיכנס אל הרכב בקלות גם במקרה בו אבד לכם המפתח.

שיכפול שלטים לרכב ותיקון שלטים לרכב 

כשם שישנם רכבים אשר נפתחים עם שלט וללא השלט יהיה קשה יותר לפתוח את הרכב או לנעול אותו, כך ישנם שערים אשר נפתחים בעזרתו של שלט. כל אובדן של השלט עלול לסבך את שגרת החיים ולמנוע מכם להיכנס באותה הקלות והפשטות אליה הייתם רגילים אל שטח החניה.

בעזרת שירות של שיכפול שלטים לרכב ולשערים, ניתן להימנע גם מכאלו מקרים ולהבטיח שיהיה לכם פתרון על כל צרה.

לביא מנעולים מציעה מגוון שירותים בתחום שכפול מפתחות ושכפול שלטים לרכבים ולשערים מסוגים שונים. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום ותזכו למענה, מהיר, זמין ומקצועי!

צרו עמנו קשר כבר עכשיו, תארו לנו את הבעיה ואת סוג הרכב שלכם, ואת כל השאר – השאירו לנו.

שיכפול שלטים לרכב