פריצת רכבים – מתי תצטרכו את השירות ומה לצפות ממנעולן?

רק דבר אחד נאחל לכם: שלא תדעו מפריצות רכבים! למרות האיחולים הכנים שלנו, הסבירות כי תזדקקו לשירות של פריצת רכבים, קיימת. אנחנו מודעים לכך שבעת שאין לכם יכולת לפתוח את הרכב (כי המפתח אבד / נגנב / נשאר ברכב), אתם חשים לחץ, מתח וחוסר אונים. מה שאנחנו עוד יודעים הוא שנוכל לסייע לכם רבות עם שירותי המנעולנות שאנו מציעים! 

פריצת רכבים – מתי תצטרכו את השירות ומה לצפות ממנעולן?

לפרוץ את הרכב יכולים המון מנעולנים (ועם מעט כוח, אפילו גם אתם). עם זאת, הציפייה שלכם היא לשירות מקצועי הניתן ע"י פורץ רכבים אמין. גם כשאתם שרויים במצב לחץ שרחוק מלהיות אידיאלי, חשוב שתתאמו עם המנעולן ציפיות באופן מלא. מה חשוב לבדוק?

  • זמינות מידית – הרכב שלכם ננעל / המפתח אבד או נשבר לכם? אין לכם באמת זמן לחכות להגעה של מנעולן תוך יום עסקים – אתם זקוקים לשירות מידי. לפני שאתם צוללים לשיחה עם המנעולן ומתארים לו את הבעיה, שאלו אותו באופן ישיר: "אני נמצא ב-X. תוך כמה זמן תוכל להגיע אליי?".
  • עבודה באישור המשטרה – לא בטוח מה יש יותר – מנעולים או מתחזים למנעולים. אין בכוונתנו להבהיל אתכם, אלא רק ליידע אתכם שישנם אנשים לא מוסריים שכוונותיהם לא טהורות. האינדיקציה שלכם לדעת אם

ילד או בעל חיים נעולים ברכב – מה עושים?

כמעט תמיד, הצורך בשירות פריצת רכבים אינו נובע מחוסר אחריות, אלא מחוסר תשומת לב. במקרים בהם הרכב ננעל / המפתח אבד / מפתח נשבר / שכחתם אותו ברכב, הרי שהדבר היחיד שיציק לכם הוא חוסר הנוחות הזמני. עם זאת, מה קורה בעת שברכב שאינכם מצליחים לפתוח נמצא ילד קטן או בעל חיים? 

  • כל עוד ננעל ברכב ילד קטן, אך גדול מספיק בכדי להישמע להוראותיכם, בקשו ממנו לפתוח את החלון / את הדלת. שיתוף הפעולה ביניכם, כל עוד הוא אפשרי כמובן, עשוי לפתור את הבעיה. 
  • נעול ברכב תינוק/ילד קטן או בעל חיים? חשוב מאד שלא לנסות לשבור את החלון! ניסיון הפריצה המרעיש עלול ליצור בהלה, לפגוע פיסית בתינוק/בעל החיים ולהרוס את רכושכם. 
  • נסו ככל הניתן לשדר רוגע ושלווה כלפי ילדכם. הילד מרגיש אתכם גם כשהוא ברכב ואתם מחוצה לו, ומזג רגוע עשוי להפחית משמעותית את הלחץ. 
  • טיפ הזהב: אל תבזבזו זמן על ניסיונות חוזרים ונשנים לפתוח את הרכב לבד – הזמן שלכם יקר! התקשרו אלינו, תארו לנו את הבעיה ונתדרך אתכם מה לעשות. בשיחה מולכם נתאם צפי להגעה, ובמקרים הרלוונטיים אף נמליץ לכם להזעיק את כוחות המשטרה. 

 

המפתח נשבר או נשכח בתוך רכב שננעל? רגע לפני שאתם נכנסים לפאניקה או מנסים לפרוץ את הרכב עצמאית, חכו – בשביל זה יש את "לביא מנעולים"! אנו זמינים לכם 24/7, פועלים בפריסה ארצית ועובדים באישור משטרת ישראל. לפרטים נוספים ותיאום הגעה עבור פריצת רכבים, התקשרו – 050-9124443