הדלת נעולה? השיח פתוח! כך תדעו אם אתם מדברים עם מנעולן מוסמך

הדבר האחרון שתרצו לגלות בדיעבד הוא ש"המנעולן" ששכפל לכם מפתח, אינו מוסמך. לצערנו, סיטואציות שכאלו אינן מופרכות, ולצד המנעולנים שפועלים כחוק, ישנם אלו שהעניקו לעצמם את התואר/מקצוע מנעולן מבלי שהם ראויים או זכאים לו. אנחנו ב"לביא מנעולים" פועלים באישור משטרת ישראל, מעניקים שירות בפריסה ארצית רחבה וזמינים לקריאותיכם בכל יום בשבוע, 24 שעות.

הדרך שלכם להפחית סבירות לאירועים חריגים (מגניבת רכוש ועד שכפול מפתח הבית בעורמה ע"י מי שמכנה עצמו "מנעולן"), היא להבטיח כי אתם עובדים עם מנעולן מוסמך. לפניכם, מספר שאלות שחובה שתשאלו את המנעולן לפני שאתם מתאמים איתו. רגע לפני, איך מגיעים ולא מגיעים אל מנעולנים מוסמכים? 

איך מגיעים אל מנעולן מוסמך?

  • מחפשים מנעולנים במנועי החיפוש ברשת
  • מקבלים המלצות מחברים/בני משפחה/קולגות 

 

איך לא מגיעים אל מנעולנים מוסמכים?

  • מנעולנים שיוזמים פניה אליכם ("יש לי אחלה שירות! בוא אחליף לך את המנעול בבית!")
  • מנעולנים שמשלימים הכנסה "על הדרך" (לרוב הם לא מקצועיים ובטח שלא מוסמכים)

 

1."איזה גוף העניק לך הכשרה?"

מנעולן מוסמך קיבל את ההסמכה/ההכשרה שלו מגוף מסוים. אל תהססו לשאול את המנעולן היכן הוא למד, מהו היקף השעות שהוא למד ומהי התעודה שיש ברשותו. מנעולנים מוסמכים ישמחו לשתף אתכם במידע וישיבו לכם על כל שאלה, בעוד המנעולים שהסמיכו את עצמם, לבטח יגמגמו וישקו אתכם בתירוצים.

הדלת נעולה? השיח פתוח! כך תדעו אם אתם מדברים עם מנעולן מוסמך

2."תוכל להראות לי את תעודת היושר שלך?"

תעודת יושר מהמשטרה אמנם לא מעידה על הסמכה, אך כן מעידה על האדם שעומד מולכם. כידוע, המנעולן מקבל מכם גישה לאזורים הרגישים והפרטיים ביותר שלכם – מהרכב ועד הבית. הבטיחו כי המנעולן נקי מעבר פלילי, הרי לא תרצו לגלות בדיעבד כי מי שפרץ לכם את הכספת הורשע בעבר בפריצות. 

3."אוכל לדבר עם לקוחות מרוצים שלך?"

ההסמכה היא האינדיקציה בעבורכם כי המנעולן יודע מה הוא עושה מבחינה מקצועית. עם זאת, חשוב שתדעו גם מהו טיב השירות שהוא מעניק: מהי הזמינות שלנו, עד כמה הוא אדיב, האם מחיריו הוגנים וכיוצא בזה. את כל אלו תוכלו ללמוד דרך המלצות שהוא יספק לכם / כאלו שתקראו ברשת.

טיפ הזהב: כך תדעו לזהות בקלות מנעולן מוסמך, מקצועי ואמין!

בעוד אתם תשאלו את המנעולן מספר שאלות, הוא יפנה אליכם שאלה אחת. השאלה הזו מעידה על אמינותו ואיכויותיו המקצועיות. ישנם לקוחות שעלולים להיפגע מהשאלה או לפרש אותה כחודרנית, אך תכליתה להבטיח כי השירות שהוא מספק ניתן לאדם הנכון ובמקום הנכון. 

מנעולן מוסמך, מקצועי ומנוסה, שמכיר היטב את הרגישות הרבה שבעבודות מנעולנות, ישאל אתכם בפשטות: "האם הנכס/הרכוש שאותו תרצו לפרוץ, שייך לכם?". לכאורה, התשובה ברורה למדי. בפועל, היו מקרים בהם אנשים לא מוסריים ניסו לחדור למרחבים פרטיים של אנשים, והצליחו. ולכן, המנעולן המקצועי יבקש מכם לראות מסמך המעיד על הזיקה שלכם לנכס בצירוף תעודת זהות.