האם כל אחד יכול להציע שירות פריצת מנעולים בבת ים?

לפני שנתחיל, נאחל לכם שתמיד כל הדלתות יהיו פתוחות בפניכם. זה לא נעים לעמוד מחוץ לדלת נעולה או להיתקע בחדר שבו הדלת טרוקה. עם זאת, אנחנו שמחים להיות אלו שיבשרו וירגיעו כי במקרים אלו, אתם לרגע לא לבד! שירות פריצת מנעולים בבת ים מטעם "לביא מנעולים", מוצע לכם 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע! 

אנו מודעים לכך שרבים שואלים את עצמם: "האם כל אחד יכול להציע שירותי מנעולנות ופריצת דלתות?". השאלה הזו חשובה, ומעידה על ההבנה של רבים כי מדובר על שירות רגיש ייחודי. אז מי ראוי ויכול לפרוץ את דלת המשרד או הבית, מהי חשיבותה של ההסמכה ומדוע אסור להתפשר על אישור משטרת ישראל?

האם כל אחד יכול להציע שירות פריצת מנעולים בבת ים?

"אני מנעולן, סמוך עליי! מה הכתובת שלך?"

אז האם כל אחד יכול להחליט שהוא מנעולן? לצערנו, התשובה היא שכן. האם כדאי לכם לעבוד עם כל אחד שמציג עצמו מנעולן? התשובה חד משמעית – לא! למעשה, כל אדם יכול להתעורר בבוקר, ולהחליט שמעתה הוא מנעולן המציע שירותי פריצת דלתות, רכבים וכספות. אותו אדם ירכוש לעצמו ארגז כלים, ירכוש ידע (חלקי כמובן) באמצעות קריאת מאמרים וצפייה בסרטונים ויתחיל לפרסם את שירותיו. מיותר לציין כי אדם שכזה לא יכול להיקרא איש מקצוע, וגם אמינותו מוטלת בספק.

פריצת מנעולים בבת ים – רק ע"י מנעולן מוסמך!

"אם כל אחד יכול להיות מנעולן, איך עליי להעריך מנעולנים ולבחור את האמין והמקצועי ביותר?" – זו שאלה ששואלים רבים, והתשובה היא שבאמצעות תעודת הסמכה ואישור משטרת ישראל! מהי חשיבותם של התעודה והאישור?

  • תעודת הסמכה – מנעולן אמין ואחראי, כזה שמכבד את המקצוע ובעיקר אתכם, ילמד קורס מנעולנות מקיף ויסודי. עם סיום הקורס, ורק בתנאי שהוא עמד בכל דרישותיו, הוא יקבל תעודת הסמכה שמעידה שהוא למד את התחום. מאחר וכל אחד יכול להחליט שהוא "מנעולן", העריכו את אלו שלא בוחרים להכתיר עצמם מנעולנים, אלא את אלו שמשקיעים את זמנם וכספם בכדי להפוך לכאלו.
  • אישור מטרת ישראל – מאחר וכל אחד יכול להחליט שהוא מנעולן, קיים החשש (הסביר בהחלט), שגם פושעים יתחילו להציע את שירותיהם. וכך, במקום לשכפל רק לכם מפתח לדירה שלכם, הם ישכפלו עוד מפתח אקסטרה לעצמם וההמשך ידוע. לכן, לפני שאתם מזמינים שירות פריצת מנעולים בבת ים, בדקו היטב אם ברשות המנעולן תעודת יושר ממשטרת ישראל.

 

איך מוודאים כי המנעולן אכן מוסמך ואין לו עבר פלילי?

  • אפשרות אחת היא לבקש ממנו במעמד השיחה הטלפונית, לשלוח לכם תעודות/אישורים בווצאפ
  • אפשרות נוספת היא לבקש ממנו להביא אותם כשהוא מגיע אליכם 
  • המנעולן מגמגם, מנסה להוריד אתכם מבקשותיכם ומבטיח לכם ש"הכל יהיה בסדר"? אלו הן נורות אדומות להתרחק ממנו

 

להזמנת מנעולן מבית "לביא מנעולים" – מוסמך ובאישור משטרת ישראל, עבור פריצת מנעולים בבת ים, התקשרו – 050-912-4443