מתי פורץ מנעולים בתל אביב לא יפרוץ לכם?

זה לא ממש מפתיע שבעת שאתם מזמינים אליכם פורץ מנעולים בתל אביב, אתם מצפים שהוא יפרוץ לכם את הדלת – של הרכב, המשרד או הבית. האם הפורץ שמגיע אליכם בהכרח יפרוץ את הדלת? אתם עומדים להיות מופתעים – לא! מנעולן אמין עם יושרה מקצועית, מחויב אליכם ולמתן שירות שבהכרח יטיב עמכם. 

מתי פורץ מנעולים בתל אביב לא יפרוץ לכם

לעתים, פריצת הדלת לא מתאפשרת, לא מומלצת או לא נכונה מקצועית. לפניכם, 3 תיאורי מקרים בהם פורץ המנעולים יבחר שלא לפרוץ את הדלת:

1."אין צורך בפריצה, הדלת טרוקה"

המון אנשים מתבלבלים בין דלת טרוקה לדלת נעולה. הבלבול הזה מובן, והוא נובע בין היתר מהעובדה כי מי שפותר את שתי הבעיות הוא פורץ מנעולים בתל אביב. דלת נעולה ננעלה בהכרח באמצעות מפתח, בעוד דלת טרוקה – לא. במקרה בו הדלת ננעלה, לא תהיה ברירה אלא לפרוץ אותה. מנגד, במידה והדלת נטרקה (לאחר שהשתחררה ממעצור הדלת לדוגמא), אין צורך בפריצה מעמיקה ו"חודרנית". 

ישנן שיטות פתיחה לדלת שאינן מותנות בפריצה, ובהן יעשה שימוש פורץ מנעולים בתל אביב כל עוד נטרקה. פתיחת דלת טרוקה פשוטה יותר, לוקחת פחות זמן ולעתים אף תוכלו לבצע אותה עצמאית עם תדרוך טלפוני.

2."תוכל להציג לי בבקשה אישור כי אתה בעל הנכס?"

לרוב, הלקוח הוא זה שמבקש מהמנעולן לראות אישורים, בעיקר אישור הסמכה ואישור משטרת ישראל. עם זאת, גם המנעולן עשוי וצריך לבקש מהלקוח המזמין אותו, אישור. ניקח לדוגמא סיטואציה, בה פורץ מנעולים בתל אביב מוזמן לדירה בכדי לפרוץ בה את דלת הכניסה. טכנית, כל אדם יכול לטעון שהנכס שלו ושהוא צריך שיפרצו לו את הדלת (כך אגב, בוצעו לא מעט גניבות).

ולכן, אחריותו של המנעולן היא לבקש מהלקוח המזמין אותו, אישור המעיד כי הוא בעל הנכס / מתגורר בנכס. האישור יכול להיות חוזה שכירות, הצגת תעודת זהות בה מצוינת הכתובת וכיוצא בזה. מבלי שמוצג מסמך הקושר בין מזמין השירות לנכס, הפריצה לא תתאפשר.

3."יש לאדם קרוב אליך מפתח רזרבי במקרה?"

השארתם את המפתח בתוך הרכב, הדלת נטרקה והרכב ננעל? אנחנו מנחשים כי האוטומט שלכם הוא להתקשר מיד למנעולן שיגיע לפתוח בעבורכם את הדלת. מנעולן מקצועי ואמין ינסה למצוא אתכם פתרון מידי, מהיר ויעיל, גם אם זה אומר שלבסוף הוא לא יגיע אליכם ולא "ירוויח" מפנייתכם. כך לדוגמא, סביר והוא ישאל אתכם אם ישנו מפתח רזרבי לרכב. במידה והתשובה היא שכן, יהיה כדאי בהחלט לבקש מהאדם הקרוב (לרוב, בן משפחה), להגיע עם המפתח אליכם. שימוש במפתח רזרבי לטובת פתיחת הרכב, יהיה עדיף לרוב מפריצת דלת הרכב. 

כעת, אנו משוכנעים שאתם מבינים כי פריצה אינה "האוטומט" של מנעולנים אמינים ומקצועיים. אנו זמינים לכם בכל שאלה, ונכונים להעניק לכם שירות 24/7! לפרטים נוספים והזמנת פורץ מנעולים בתל אביב, התקשרו – 050-912-4443